piątek, 30 sierpnia 2013

Zawieszam bloga!

Tak jak w tytule... Ale spokojnie! Tylko na cały  wrzesień. :3
Mam do uporządkowania sprawy szkolne. Właśnie przeniosłam się do innej szkoły. Nie znam tak kompletnie NIKOGO. Nowi nauczyciele,klasa,osoby. Odrobinę się martwię,że nie będę miała czasu by pisać notki. Tym bardziej,że muszę zrobić jak najlepsze wrażenie.
Ale nie ma cię czym martwić! Nie mam zamiaru zostawiać swojego pomysłu niedokończonym... xDD

Ja jeszcze tu powrócę!!! :DDD
Pamiętajcie! :33

8 komentarzy:

  1. TYLKO NA CAŁY WRZESIEŃ.
    TYLKO?! Otaku, czy Ty się słyszysz?! Ty sobie chyba jaja z nas robisz T^T Nie ma taaaak...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, ale tak w sumie, to Cię rozumiem. Też się przenosiłam do nowej szkoły, po 1 miesiącu w liceum... Eeech... Mam nadzieję, że wrócisz jak najszybciej.

      Usuń
    2. Wiem,wiem... Jestem Zuaaa... Ale nic na to nie poradzę... T.T
      A tak właściwie Ahiru... To przeczytałaś Karteczkę? xDD

      Usuń
    3. Chodzi mi o poprzednią notkę ^^

      Usuń
    4. Przeczytałam :) Zapomniałam skomentować, bo pierwsze co rzuciło mi się w oczy, to zawieszenie i tak ten...
      Pozwól, że zrobię to tu:
      Notka ciekawa, tajemnicza i krótka, jak na "karteczkę" przystało. Wciąga i robi swój własny klimat, nie to co opowiadanie (choć ono też oczywiście jest super). Jestem ciekawa następnych karteczek...

      Usuń
  2. Osz ty.
    Ale cie rozumiem, no i życzę ci, byś wypadła jak najlepiej! Masz w sobie moją wolee walki xDDDDDDD Sasori też wesprze cię duchowo xDDDD

    Pozdrawiam, Yami :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haaa! Twoja wola walki dotarła do mnie! Oh...Yeah!!! Mam w sobie teraz takiego pałera,że nie ma mowy aby cokolwiek wyszło źle... xDD
      I wiedząc ,że Saso głaszcze mnie po głowie jako duszek czuję ,że odlatuję... xDD *q*

      Usuń
  3. Buu....szkoda. Ale będę czekać na twój powrót! ;)

    OdpowiedzUsuń

Za wszelkie komentarze dziękuję. :*

Nie spamuj w komentarzach, do tego jest osobna zakładka :)

Jeżeli chcesz mnie powyzywać i mówić abym skasowała tego bloga bo jest do dupy, to się musisz powstrzymać. Nie piszę dla "kogoś", piszę dla SIEBIE.