sobota, 26 października 2013

Liebster blog award

                                  



Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera za "dobrze wykonaną robotę". Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań. Następnie Ty nominujesz 11 blogów (informujesz je). Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował!

Zostałam nominowana przez Itukę z ituka-chan.blogspot.com


Jakby nie patrzeć nigdy się w nominację nie "bawiłam", ale zawsze warto spróbować... =D

Od jak dawna oglądasz anime/czytasz mangę?
Od jakiś niespełna 3-4 lat.  A wszystko zaczęło się od tego ,że nie wiedziałam jaki prezent kupić młodszej siostrze. Poszłam do  sklepu z gazetami i tam wypatrzyłam coś typu Winx tylko te małe latające wróżki. Z ciekawości sama zaczęłam to czytać. Strasznie spodobały mi się  te "obrazki" , więc poszukałam ich na internecie. 
Jakiej muzyki słuchasz?
J-Popu, K-Popu, J-rocku, K-rocku,K-metalu,J-metalu a czasem nawet miłosnych piosenek (:D) 
Czy to jedyne opowiadanie, które spisujesz?
Jeżeli liczyć te moje nie opublikowane opowiadania to... Nie.
Jakie jest twoje ulubione anime?
No oczywiście,że Naruto!(chociaż nieraz mam przebłyski w wielu innych pięknych anime)
Jakie jest twoje hobby?
Rysowanie(a raczej szkicowanie), śpiewanie(czasami >.>), pisanie różnych tekstów 
Czytasz książki? Jaka jest twoja ulubiona?
Jasne ,że czytam!  Przeczytałam ich w swoim życiu tyle,że ciężko mi będzie odpowiedzieć. Ale jest jedna która bardzo mocno zapadła mi w serce jej tytuł to ,,Strażniczka Królestw"
Jaki jest twój cel w życiu?
Dokończyć tego o to bloga, skończyć studia,wyjechać do Japonii, kupić sobie małe mieszkanko, żyć samotnie.
Czy lubisz podróżować?
Tak i nie.  Zawsze na początku każdej podróży mnie mdli i czuję się niesamowicie wykończona.  Lecz po kilkunastu minutach jestem w swoim raju. Wiatr, przepiękne krajobrazy za oknem i niebo, które nie zmienia się nawet po kilkugodzinnej jeździe.
Jakie jest twoje ulubione miejsce?
Domek mojej prababci, koło Krakowa. Miejsce gdzie jest niesamowicie dużo wolnej przestrzeni, gdzie słychać ptaki, gdzie czuję się wolna jak jeden z tych niesamowitych latających stworzeń.
Jaki sport najbardziej lubisz?
Ogólnie rzecz biorąc nie lubię żadnych sportów... Ale jeżeli już muszę wybierać to piłkę nożną.
Jaka jest twoja najgorsza cecha?
Nieśmiałość


Moje pytania:
1. Co najbardziej kochasz? A co nienawidzisz?
2. Ulubiona liczba?
3. Twoje najbardziej znienawidzone święto?
4. Najbardziej głupie anime/manga jaką widziałeś/aś to...?
5.Masz talent w...?
6.Najgorszy dzień twojego życia ? Czym był spowodowany?
7. Największą załamkę przeżyłeś/aś gdy...?
8.Największa wpadka w twoim życiu była spowodowana...?
9.Jakbyś chciał/a mieć na imię gdybyś był/a Japończykiem/Japonką?
10. Twoje marzenie?
11.Gdybyś mógł/mogła w sobie coś zmienić było by to.....?

Nominowane blogi:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za wszelkie komentarze dziękuję. :*

Nie spamuj w komentarzach, do tego jest osobna zakładka :)

Jeżeli chcesz mnie powyzywać i mówić abym skasowała tego bloga bo jest do dupy, to się musisz powstrzymać. Nie piszę dla "kogoś", piszę dla SIEBIE.